Zum Inhalt springen

Mad Max


Chriisko

Empfohlene Beiträge

RELEASE: 2015 |PlayStation®4™| Xbox One | PC

PUBLISHER: Warner Bros. Interactive

DEVELOPER: Avalanche Studios

GENRE: Open World Action

DOWNLOAD CONTENT: noch nicht bekannt

US RELEASE: September 1 2015

EUROPE RELEASE: September 3 2015

 

First Information E3:

 

Warner Bros. Interactive Entertainment announces post-apocalyptic open world action game Mad Max

Debuting for Next-Gen, Current-Gen Consoles and PC in 2014

 

 

LONDON UK. – 11th June, 2013 – Warner Bros. Interactive Entertainment today announced Mad Max , a new open world, third-person action game where players become Mad Max, a lone warrior in a savage post-apocalyptic world where cars are the key to survival. The game will debut for PlayStation®4, Xbox One® the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, the Xbox 360® games and entertainment system from Microsoft, PlayStation®3 system and Windows® PC.

 

Scheduled for release in 2014, Mad Max will deliver dynamic, open-world gameplay where gamers fight to stay alive in The Wasteland, using brutal on-ground and vehicular combat against vicious gangs of bandits. Players are challenged with treacherous missions as they scavenge the dangerous landscape for supplies to build the ultimate combat vehicle.

 

“ Mad Max places gamers directly into the driver’s seat of their ultimate customized vehicle to battle it out in the action-packed, open world of The Wasteland,” said Samantha Ryan, Senior Vice President, Production & Development, Warner Bros. Interactive Entertainment. “We are very pleased to work with Avalanche Studios to provide a next generation gaming experience with robust fighting paired with dynamic vehicular combat."

 

“Over a decade of creating open world experiences has led us to this point,” said Christofer Sundberg, Avalanche Studios Co-founder and Chief Creative Officer. “The Wasteland lends itself incredibly well to the high level of player freedom with which Avalanche Studios has become synonymous. This unforgiving environment inspired us to create a gritty and diverse experience where driving, fighting and scavenging are essential for survival.”

 

Mad Max is under development by Avalanche Studios. For more information, visit http://www.madmaxgame.com, Facebook.com/MadMaxGame and Twitter.com/MadMaxGame.

 

 

Mad Max - Soul of a Man Gameplay Reveal Trailer

 

Mad Max - Gameplay Overview Trailer | PS4

 

Screenshots

http://www.gamersyde.com/news_new_mad_max_screenshots-16466_en.html

 

Bei diesem Titel habe ich das Gefühl das es entweder TOP oder FLOP wird, ein Mittelding gibt es nicht. Da ich jedoch schon Bethesdas RAGE abgefeiert habe und das Setting hier ein ähnliches ist, bin ich guter Dinge was Mad Max angeht. Hoffentlich versauen Sie es nicht nachdem ein RAGE 2 wohl nicht mehr erscheinen wird.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • Antworten 102
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

Bisher so finde ich eher Top.Da ist der zweite Titel des Studios für mich eher

die letztere Wahl.Das Setting gefällt mir.Sie haben bisher die Endzeitstimmung

gut eingefangen.Grafisch geht da noch was nach oben,hoffe ich.

 

Die Welt von Mad Max ist düster das mag ich ebenso.Eventuell ja so ein

Hit wie Schatten Mordors,das ja viele auch nicht auf ihrer Liste hatten.

 

Heute Abend geht es mit Frauen und Männer in den neuen MM Film.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wieder da und ich kann nur sagen schaut Euch Mad Max Fury Road an.

Zwei Stunden Spitzen Kino,Charlize Theron,die man kaum erkennt und

der wortkarge Tom Hardy in einem Action Gewitter der Sonderklasse

von George Miller.

 

Gut ein wenig Off Topic aber passt ja zum Spiel.

Bearbeitet von golgarta2905
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wieder da und ich kann nur sagen schaut Euch Mad Max Fury Road an.

Zwei Stunden Spitzen Kino,Charlize Theron,die man kaum erkennt und

der wortkarge Tom Hardy in einem Action Gewitter der Sonderklasse

von George Miller.

 

Gut ein wenig Off Topic aber passt ja zum Spiel.

 

War gestern ebenfalls drin. Hat mich alles gleich etwas an RAGE erinnert. Meine Vorfreude auf das Spiel ist gleich doppelt so groß geworden.

 

Gibt es schon Infos zu einem möglichen Multiplayer?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 1 Monat später...

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden



×
×
  • Neu erstellen...