Jump to content

[Verkaufe] Super Smash Bros Ultimate (Switch)


Zegoh
 Share

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Posts

    • Gerüchte um Sony, die ich aus dem Neogaf Forum habe: „I have "a friend who claims he has contacts" in the video games industry (mostly Capcom and PlayStation) and asked me today after i got back from work to share some stuff he heard. I told him i could post it here, so; He specifically asked me to share the information he was told in case it turns out true, because in December he heard from an acquitance that Microsoft was looking to make a massive acquisition (which turned out to be the Activision one) and seems that no one believed him, and he didn't post anywhere to validate it.“ Sony is 'interested' in acquiring Take-Two. Rumors that Take-Two is doing nothing about it to make it easier for another company to purchase it. PlayStation is closing a deal on Square Enix acquisition. Sony will announce the acquisition of two indie studios. Final Fantasy Tatics in development and going to be announced.    
    • https://www.google.com/amp/s/gamerant.com/id-software-new-game-2021/amp/?espv=1 Also man ist sich garnicht sicher was es wird. 😂 VR oder Quake das sind die zwei größten Möglichkeiten.   
    • Wie VR ? Die haben doch keine ^^ Quake soll es laut Gerücht sein …. Verdammte Gerüchte 😄  
    • Sony soll ja auch am Werkeln sein weil man die Entwicklung sieht nur für Sony steht da weit mehr auf dem Spiel deswegen denke ich das sie da eher langsamer unterwegs sind. ich denke auch das man es so vor dem Kartellamt erklärt das es nicht um Sony sondern die Großen geht. alleine wenn die Tencent sagen wird das durch gewunken weil der Westen möchte bestimmt nicht das Tencent noch größer wird. Facebook, Google und Amazon sind aktuell zu ruhig man hört nichts und das gefällt mir nicht. 
    • Jo, war für mich aber im Bezug auf den Kontext nicht ganz verständlich. Mit diesen Hinweis nun verstanden, danke.  
×
×
  • Create New...