Marvel vs. Capcom: Infinite – Update 1.07 inkl. Patchnotes veröffentlicht

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Mitdem Balance-Update 1.07 für den Prügler "Marvel vs. Capcom: Infinite" hat Capcom unter anderem einige Anpassungen an den Charakteren des Prüglers vorgenommen. Aber auch weitere andere Fehler wurden behoben. Die Patchnotes verraten die Details.

Marvel vs. Capcom: Infinite – Update 1.07 inkl. Patchnotes veröffentlicht

Capcom hat das neue Balance-Update 1.07 für den Prügler „Marvel vs. Capcom: Infinite“ veröffentlicht. Passend zur neuen Softwareaktualisierung haben die Entwickler auch die Patchnotes präsentiert. Unter anderem werden Kollisionsabfragen und Mechaniken verbessert, sodass es keine unblockbaren Setups mehr geben soll.

Außerdem hat man einige Fehler bei der Darstellung von Schatten und weitere Anpassungen an den Charakteren vorgenommen. Die Patchnotes verraten die Details. Hier die englischsprachige Version, die von offizieller Seite veröffentlicht wurden:

Marvel vs. Capcom: Infinite Update 1.07

General

  • Guard: Fixed a bug that made it impossible to block low attacks when turning around
  • Collision Boxes: Fixed a bug that made hitbox timing inconsistent depending on which direction the character was facing
  • Shadow: Fixed a bug that caused shadow effects to display incorrectly when recovering from a hit while using a shadow attack
  • Soul Stone (Infinity Storm): Fixed a bug that made it impossible to switch characters for about 5 seconds if the partner character took damage when the Soul Stone Infinity Storm ended

Character

Captain Marvel

  • Adjusted Active Switch entrance attack so that knockback distance matches that of other characters

Dormammu

  • Adjusted ground back dash so that from the 10th frame on, it can be cancelled into an attack

Hulk

  • Adjusted ground back dahs so that from the 15th frame on, it can be cancelled into an attack

Ultron

  • Adjusted Active Switch entrance attack so that knockback distance matches that of other characters

Venom

  • Venom Trap: Fixed a bug that caused two traps to appear when performed at certain times
  • Venom Glide: Fixed a bug that made it impossible to perform Venom Glide again until landing on the ground, when performing an air throw after using Venom Glide

Jedah

  • Fixed a bug that caused Finale Rosso to be interrupted mid-attack when it hits an opponent who has been bound by a reflected Web Ball

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