Zum Inhalt springen

Monster Jam: Path of the Destruction


Scheich

Empfohlene Beiträge

Bronze

 

Advance Auto Parts Upgrade - Unlock all Advance Auto Parts performace upgrades.

You're the best around! - Win a gold medal in 20 events.

Monster Mash - Destroy 250 obstacles in the game.

Be your own Boss - Win a gold medal in every event of 1 stadium.

Port of Call - Win a gold medal in at least 1 event in each stadium.

Impossible! - Perform 25 Front or Back Flip stunts in total.

Showoff - Perform 50 Wheelie, Slap Wheelie or Stoppie stunts in total.

I think I'm gonna be sick - Perform 50 Flat Spin or Barrel Roll stunts in total.

I don't get Dizzy - Perform 100 Donut or Cyclone stunts in total.

Tough - Win a gold medal in 5 different events on hard difficulty.

Can't be Stopped! - Perform 200 Big Saves in total.

Defy Authority - Defeat any two champion monster trucks in their home event.

Sweep - Win a gold medal in 3 events in a row.

Beastmaster - Reach level 20.

Heartbreak Hill - Reach level 15.

Gas tank is half full - Reach level 10.

Training Wheels - Reach level 5.

Gearhead - Customize more than 5 monster trucks.

Fast Learner - Win a gold medal in 1 Stunt Challenge event.

Gate Crusher - Win a gold medal in 1 Gate Rush event.

Shake and Bake - Win a gold medal in 1 Team Racing event.

Time is on my side - Win a gold medal in 1 Time Crunch event.

Crowd Pleaser - Win a gold medal in 1 Freestyle event.

Piston Popper - Win a gold medal in 1 Stadium Racing event.

Speed Demon - Win a gold medal in 1 Circuit Racing event.

Bling - Equip an accessory on a monster truck.

Welcome to Monster Jam! - Pass the test event.

 

Silber

 

King of the Monsters - Defeat all 8 champion monster trucks once in their home event.

United Champion - Win both the Southern and Western National Tour.

Freestyle Domination! - Win a gold medal in 1 Freestyle event with a score higher than 40.

Pro Driver - Win gold medals in 20 different events on hard difficulty.

Veteran Driver - Earn 9,000 xp in a single event.

Path of Destruction - Destroy 500 obstacles in the game.

 

Gold

 

Monster Jam Master - Win a gold medal in all events.

World Finals Champion - Win all National Tours.

 

Platin

 

Grand Slam - Unlock all other trophies.

 

 

8x???

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Beiträge

    • Die Platine ist original. Da sitzt der Taster zum auswerfen der Disk drauf (bei der dünnen Stelle der Platine). Dein Bild müsste dann also die Unterseite zeigen.  Wenn die Konsole laut wird und offensichtlich schon von jemanden geöffnet wurde, würde ich tippen das beim aufbringen der Wärmeleitpaste ein Fehler gemacht wurde oder keine neuen Wärmeleitpads angebracht wurden. Aber die PS4 ist bekanntlich keine leise Konsole. Könnte also auch die normale Lautstärke sein. 
    • Das war ja mal richtig spannend! Freue mich auf den Sprint 😃 Und der an gleich zwei Stellen brennende Rasen war auch ein Hingucker 
    • Resident Evil 5 auf Veteran im Coop. Ein scheiß Resident Evil, aber ein lustiger Coop Shooter.
    • 100€ PSN Guthaben für 79,99€ https://www.eneba.com/de/psn-playstation-network-card-100-eur-de-psn-key-germany/ready2play?af_id=foraumDE&utm_medium=infl&utm_source=foraumDE Code: DEPSNWknd
    • Prince of Persia The Lost Crown Ich muss sagen, ich bin echt wirklich positiv überrascht wie gut dieses Spiel doch ist: es läuft so flüssig, jegliche Spielmechanik, die ich bisher kennenlernen durfte, macht Sinn und vor allem Spaß, es hat einen knackigen Schwierigkeitsgrad und motiviert ungemein zum Erkunden, weil man echt belohnt wird. Sie versuchen auch eine Story zu erzählen, doch interessiert diese mich eher so kaum bis gar nicht, da ich einfach durch die Welt flitzen und kämpfen will. Wer auch nur halbwegs Interesse an Metroidvania hat, muss hier einen Blick drauf werfen. Silksong wird es für meinen Geschmack gegen den Prinzen aus Persia dieses Jahr schwer haben. Für mich nicht ganz ein Game of the Year Game, doch wird es, stand jetzt, recht weit oben in meinem Ranking landen.
×
×
  • Neu erstellen...