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Spec Ops: The Line


basslerNNP

Empfohlene Beiträge

Bronze

 

A Bridge Too Far - The end of the line.

A Farewell To Arms - You are relieved.

A Line, Crossed - Choose vengeance.

A Line, Held - Choose restraint.

A Man of Action - Play it loose.

A Man of Patience - Play it smart.

Adapt and Overcome - Blow up 10 explosive objects, killing at least one enemy each time. (campaign only)

Aim High - Kill 250 enemies with headshots. (campaign only)

Airspace Control - Kill 10 enemies while they use zip lines or are rappelling. (campaign only)

All You Can Be - Complete any chapter with 60%+ accuracy without dying or reloading a checkpoint.

Applied Force - Hit 10 enemies with your melee attack. (campaign only)

Army of One - Kill 3 enemies with a single grenade. (campaign only)

Battle Management - Kill 50 enemies using only the Attack Command. (campaign only)

Blind Luck - Kill 5 enemies using blind fire. (campaign only)

Boot - Complete game on "Walk on the Beach" difficulty.

Close Combat Carnage - Kill 4 enemies with a shotgun in 10 seconds or less. (campaign only)

Damn Close - Kill an Edged Weapon Expert while he is up to 5 meters away. (campaign only)

Damned if You Do - Follow your orders.

Damned if You Don't - Buck the chain of command.

Deer Hunter - Kill an oryx. (campaign only)

Desert Storm - Engineer an exit strategy.

Friendly Fire - Show mercy.

Good Training - Sprint into cover 10 times while under fire. (campaign only)

In Your Face - Kick an enemy by vaulting over a cover. (campaign only)

Marksman – Grenade - Kill 50 enemies with grenades. (campaign only)

Marksman - Heavy Arms - Kill 150 enemies with any heavy weapon. (campaign only)

Marksman – Rifle - Kill 350 enemies with any rifle. (campaign only)

Marksman – Shotgun - Kill 75 enemies with any shotgun. (campaign only)

Marksman - Small Arms - Kill 100 enemies with any pistol or SMG. (campaign only)

Marksman – Sniper - Kill 50 enemies with any sniper rifle. (campaign only)

Preventive Diplomacy - Kill an enemy just as they are throwing a grenade. (campaign only)

Situational Awareness - Stun an enemy by dumping sand on their head. (campaign only)

Spotter - Recover one Intel Item.

The Great Escape - Get out of here!

The Horror - Face the horrors of war.

The Human Factor - Kill an enemy by tagging him with a sticky grenade. (campaign only)

The Lost Battalion - We have contact.

They Live - What's lost is found.

Three Kings - Stand united.

Too Late The Hero - Carry on, soldier.

Treacherous Ground - Look out below.

Unfriendly Fire - Save a bullet.

 

Silber

 

Recon - Recover 12 Intel Items.

Sierra Hotel - Complete three chapters in a row without being killed or reloading a checkpoint.

The Road Back - Live and let live.

The Road To Glory - Live and let die.

We Were Soldiers - Complete game on "Combat Op" difficulty

 

Gold

 

Intel Operative - Recover all Intel Items.

MFWIC - Complete game on "FUBAR" difficulty.

The Devil's Disciple - Complete game on "Suicide Mission" difficulty

 

Platin

 

Legion of Merit - Unlock all Trophies.

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    • Auf Normal. Find ich strategisch anspruchsvoll, und die Suche nach Secrets wird dadurch umso wichtiger! 🤗
    • Mein Puls war schon bissl grenzwertig, beim Fight gegen Gigas... 🥵 Aber, schon beim 3.Versuch konnte ich ihn besiegen!  Und jetzt erstmal die schicken Vorbesteller Boni anprobieren und Adam folgen... 🤠
    • Hmm komisch und habe auch kein Plan an was das liegt wegen dem versenden.
    • Immerhin... Auch wenn ich den Trailer überhaupt nicht überzeugend fand, sprechen diese praktischen Effekte für den Film. Das ist z.B. etwas, was man vermutlich noch nie in einem MCU-Film erlebt hat. ^^ Praktische Effekte sollten unbedingt zurückkehren zu den Blockbustern. Der Höhepunkt praktischer Effekte war vermutlich John Carpenters "The Thing". Absoluter Pflichtfilm. Aber auch wenn man Jurassic Park sieht, oder Aliens, und wenn man diese mit den letzten Teilen vergleicht, kein Mensch hat jemals gesagt, dass die neuen Filme besser aussehen oder wirken, aber dennoch wird heute gefühlt nur noch ausschließlich CGI-Kacke gemacht. Naja, CGI ist in Ordnung, wenn es dem Film dient, wenn es der Story dient. Aliens aber ein zeitlos geiler Film. Alles praktische Effekte und es überzeugt bis heute. Klar, praktische Effekte müssen genau im Moment der Aufnahme funktionieren, es ist viel schwieriger und aufwändiger beim Dreh, nicht wie beim Green Screen, aber ist Green Screen wirklich "günstiger" bei den Abermillionen Kosten der VFX-Abteilung(-en)?
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