Jump to content

Recommended Posts

Abend play3'ler,

habe Fragen bezüglich einer Bestellung von Gamestop.com, undzwar würde ich mir gerne die Killzone 3 Helghast Edition für 129,99$ von dort bestellen. Jetzt möchte ich gerne wissen ob ich mit PayPal zahlen kann, wie hoch die Versandkosten sind und wie es mit dem Zoll ausschaut?

Lyncht mich, wenn es soeinen Fred schon gibt. Habe die Sufu benutzt aber nicht bauchbares gefunden.

Grüße,

fatal

Fatal_Brutal.png

ich kann dir nur sagen das axelmusic das ganze zum ähnlichen preis verkauft. da gibt es paypal und kein zollrisiko da es erstmal nach uk geschickt wird und von dort aus nach deutschland http://www.axelmusic.com/productDetails/711719828426

das ist natürlich, nicht direkt eine antwort auf deine frage aber ein alternative fals es dort nicht klappt.

Geb 15.2.15, 14:08Uhr

Willkommen auf der Welt

:love::love:

Hey hab das hier gerade auf der Seite gefunden :

International Handling

Billing and Shipping Address Must MatchFor orders shipped outside of the United States or Canada our system can only ship to your credit card billing address. Your billing address must match the billing address on file with your credit card issuing bank.Address verification for International ordersIt is very difficult to obtain verification information from banks outside of the United States and Canada. For your protection, in most cases you will be required to fax us a copy of your most recent credit card statement.

If you are ordering from outside the US or Canada, your credit card issuing bank and ask them to release address verification information to GameStop.com. Without this verification, we will be unable to process your order.What International Handling options does GameStop.com offer?GameStop.com currently ships International orders via "International Economy".

Also ich würde das lassen und bei axelmusic oder in UK bestellen

MfG