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Resistance: Fall of Man - Patch jetzt online


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Gestern angekündigt und heute schon da. Der 6. Patch zum Shooter Resistance: Fall of Man kann ab sofort heruntergeladen werden.

 

 

Neben einigen Balanceänderungen wurde eine Funktion hinzugefügt, die es Nutzern eines Keyboards erlaubt, während des Spiels Screenshots zu erzeugen. Weiterhin wurde die Rumblefunktion hinzugefügt, welche für europäische User noch uninteressant sein dürfte.

 

 

Die komplette Liste der Änderungen:

 

 

 

 

Balance Changes

 

- Range and damage on the Rossmore 236 has been decreased for both primary and secondary fire modes

- Reload time of the LAARK L209 has been increased.

- Projectile speed of the LAARK L209 has been decreased.

- Splash damage radius of the LAARK L209 has been decreased.

- Hedgehog grenade splash damage has been generally increased, although the radius in which it will kill a player in 1 hit has been decreased.

- Frag grenade splash damage radius has been decreased.

- Arc charger fire rate has been increased.

- Arc charger clip size has been reduced.

- Arc charger damage has been decreased for the primary fire and increased for the secondary fire.

- Rate of fire the bullseye tag (secondary fire) has been decreased.

 

New Features

 

- Player with a USB keyboard attached to their Playstation 3 may now take in-game screenshots by pressing the “printscreen” key (multiplayer only). There will be a slight pause as the screenshot is taken. The screenshots will be viewable from the Photo bar of the XMB menu.

- Players may now create a custom game that requires a password for other players to join. When creating a custom game, select the option named “password” and enter the desired password from the on-screen keyboard. Players who are invited into a password protected game by another player already in the game do not need to enter a password to accept the invite. Password protected games will be indicated by a “lock” icon next to the game name in the “Find Game” screen.

-Bullseye Tags may be turned off as a custom game option without turning off the bullseye.

- Carbine 40mm Grenades may be turned off as a custom game option without turning off the carbine.

- There is a new game option named “Send Voice Chat To All”. If this is enabled, then all players in the game may hear voice chat sent from any other player in the game, including players on the opposing team and spectators. Squad voice chat will still only be heard by members of the same squad. This option defaults to off.

- The game option “Round balancing” now has a third option available to custom games – “Aggressive”. If round balancing is set to aggressive, it will attempt to rebalance the teams every round based on how well the players scored in the previous round to create the most even teams. “Aggressive” round balancing WILL split parties.

- Both Multiplayer and Singleplayer Resistance: Fall of Man now support the rumble feature of the Playstation Dual Shock 3 controller.

 

Bug Fixes

 

Fixed several possible collision exploits

The “Elite Soldier” and “Assassin” medals are now obtainable in all ranked gametypes instead of just Deathmatch and Team Deathmatch

“Defender” ribbons obtained in ranked CTF games will now correctly add to your total stats

Fixed several issues that could cause party members to drop out of a party

Various lobby, disconnect, and miscellaneous fixes.

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  • Beiträge

    • Das ist der Punkt, wo ich nicht ganz verstehe, was du damit meinst. Inwieweit ist es anspruchsvoller und komplexer?
    • Ich finde das Movement von Super Mario alles andere als schwammig. Zudem ist es weitaus komplexer und anspruchsvoller als jenes von Astro Bot. Es bietet einfach viel mehr Möglichkeiten sich in den einzelnen Welten fortzubewegen. Bedeutet natürlich nicht, dass es in Astro Bot schlecht ist, es ist simpel und Zweckmässig. Mir persönlich gefällt aber das Movement von Super Mario einfach noch etwas mehr!
    • Kannst du genauer erklären, was du damit meinst?
    • Ist es nicht auch etwas unfair einen x-beliebigen Superhelden-Popcornfilm mit einem der ganz großen Filmeklassiker eines der bedeutendsten Regisseure überhaupt zu vergleichen? Da geht‘s ja nicht um alt oder neu, sondern einfach eine ganz andere Liga. Wenn dann sollte man da eher z.B. einen Nolan- oder Villeneuve-Film gegenüberstellen.
    • Insomniac hatte ja auch mit SM MM und SM2 nicht bei Null anfangen müssen. Das war eher Fließband wie Assassins Creed. Bei Wolverine sieht man die Wahrheit der Dauer. Und Deine Erklärung war mir auch klar. Die Frage war wie es die Studios definieren und Fans es verstehen. Wenn ein Studio über Jahre immer wieder davon blubbert das sie an mehreren aufregenden Titeln gleichzeitig arbeiten, kann man auch auf die Idee kommen, das da zwei volle Teams dran arbeiten und die Dinger nicht mit 5 bis 8 Jahren Abstand erscheinen.  
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