Zum Inhalt springen

Borderlands dritter DLC – General Knoxx gibt Infos preis!


qubrick

Empfohlene Beiträge

Hier mal ein kleiner Einblick, für die, die kein Twitter nutzen… :-)

 

 

GeneralKnoXX

 

avast! tweetergram leaks ahoy. people on the space machine web have discovered what level my power is. 60 just aint high enough.

5:50 PM Feb 10th from web

Reply

 

GeneralKnoXX

inspected the new recruits today. kyros, typhon, theron, and ajax had a four way tie for unmanliest name.

12:01 PM Feb 10th from Seesmic

 

GeneralKnoXX

began construction on a super secret hideout, sorry can't tell you where it is, did put up some signs though just in case recruits get lost

7:55 AM Feb 10th from Seesmic

 

GeneralKnoXX

the admiral who ordered me to this roller rink of a planet was killed today in a freak sighing accident. replacement to be named. *sigh*

1:28 PM Feb 9th from Seesmic

 

GeneralKnoXX

//@# -- my secre-friendy just spilled coffee all over my tweetergram sender! ()#(/// ....!!!//3/3 great.

9:22 AM Feb 9th from Seesmic

 

GeneralKnoXX

RT @useruser3: @GeneralKnoXX you have lost both mccloud and Steele |gn| that is classified! did you have something to do with that?

8:40 AM Feb 9th from Seesmic

 

GeneralKnoXX

corp. reiss has informed me of jakobs being overrun by a zombie infestation. serves 'em right! guns from wood? whats next, flying cars?

8:33 AM Feb 9th from Seesmic

 

GeneralKnoXX

this is my last tweetergram for the moment. i will be updating the situation on pandora to my superiors and taking cell ear ringer shots

6:16 AM Feb 9th from web

 

GeneralKnoXX

for those of you that promise nicely not to try and kill me for my numerous crimes against humanity and ferrets, i'll take photos of stuff4u

6:09 AM Feb 9th from web

 

GeneralKnoXX

my name is general alphonso knoxx, first general of the crimson lance, son of guillermo delphino knoxx III, consider this my introduction

6:05 AM Feb 9th from web

 

GeneralKnoXX

it seems some of you lot think it wise to anta-gah...niz-- make fun of me, i lost my train of thought, but i'll beat your asses

6:01 AM Feb 9th from web

 

GeneralKnoXX

RT @RnDxJha: @GeneralKnoxx So what is your take on Moxxi? |gk| is that the old chick in the clown makeup trying to not look 40?

4:38 PM Feb 8th from Seesmic

 

GeneralKnoXX

RT @danielpiers: My lvl 50 Mordecai is gonna kick your ass. |gn| i'm a lot higher than level 50 so you better try again

2:53 PM Feb 8th from Seesmic

 

GeneralKnoXX

who are these people appearing on my window screen? @danielpiers ? your face looks like a grapefruit pooped

2:47 PM Feb 8th from Seesmic

 

GeneralKnoXX

i said that right? tweetergrams are when you take photos with your cellular ear ringer?

2:40 PM Feb 8th from Seesmic

 

GeneralKnoXX

heres a photo from worlds largest bullet. me & the misse- erhm, secretary are out taking tweetergrams of the areas http://yfrog.com/1ytsuuj

2:39 PM Feb 8th from Seesmic

 

GeneralKnoXX

http://yfrog.com/4ftfvrj - these damn camera phones never seem to work. i'll have the inventor drawn, quartered, and made into cutlets.

12:42 PM Feb 3rd from Seesmic

 

GeneralKnoXX

people are hacking into my tweeter database. smokescreen deployed. no one can see what we're planning. hot dogs are tastiest w/ mustard.

12:40 PM Feb 3rd from web

 

GeneralKnoXX

no one capitalizes in the future. just thought you'd like to know in the event you point it out. oh, my tweets time travel, by the way.

9:17 AM Feb 2nd from web

 

GeneralKnoXX

okay. so my secretary signed me up for this thing.apparently i have to be careful about how many words i type or it won't send the entire me

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Borderlands ist super geil!

Hab seit dem ich das hab fast nix anderes mehr in der Playsi^^

Freu mich auch super auf denn nächsten DLC, obwohl ich denn 2ten nicht so blind hätte kaufen dürfen :ohjeh:

 

Der größte schei:_wanken2: ist das es meine Spielstände zerschossen hat!

Hab ja kein Problem das nochmal zuzocken, aber ich hatte schon soviel Exp ich hätte garantiert sofort nen paar level übersprungen.

Und das mein ganzer Stuff weg ist :_wanken2:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

General Knoxx kommt am 25.02. auf PS3!

 

PS: Dann muss ich bis dahin ja noch die 3 großen Turniere durchknüppeln. :zwinker:

 

Und ich hab mich Gestern Abend schon über die neuen Trophies gewundert.

 

Spitze, da kenne ich noch jemanden...

 

Für dich war das Gestern Abend glaube ziemlich easy durch meine Gegner lvl 41 (oder so) zu metzeln-> mit der Methode glaube ich sollte das doch gut funktionieren?

Bearbeitet von Adam#31
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Und ich hab mich Gestern Abend schon über die neuen Trophies gewundert.

 

Spitze, da kenne ich noch jemanden...

 

Für dich war das Gestern Abend glaube ziemlich easy durch meine Gegner lvl 41 (oder so) zu metzeln-> mit der Methode glaube ich sollte das doch gut funktionieren?

 

Mittlerweile hab ich auch vernünftige Waffen und meine Skillpunkte richtig verteilt bzw. ne gute Taktik bei anderen abgeschaut. :zwinker:

Das größte Problem ist jetzt nur noch die Dauer der großen Turniere. Ich hab gestern schon relativ problemlos und zügig bis Runde 5 gespielt, aber alleine ist das wirklich extrem eintönig.

Meiner Meinung nach, hätten 10 oder 15 Runden mehr als genügt.

Vor allem gehen einem die Zwangspausen wegen Boni-/Maliauswahl und Muni-Sammeln (auch wenn man keine braucht) ganz schön auf den Zeiger.

 

Naja, aber jetzt heisst es Zähne zusammenbeissen! Der Countdown läuft.

 

Wir müssen uns ab Donnerstag auf jeden Fall mal mit mehreren Leuten auf den neuen 4-Mann Kampfwagen stürzen. Ich fahre! :hicks:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
×
×
  • Neu erstellen...