passwordsix Geschrieben 16. März 2010 Geschrieben 16. März 2010 Quelle? Änderungen? Single Player - Fixed: Graphical issues on some systems on SP_03 (at start and when displaying background mountains at “Up river”) Fixed: Character voice issue during cut scenes in SP_03b (only affected Spanish) Fixed: Hang when killed using TOW Launchers in SP_05 Fixed: Graphical issue on some systems on SP_05 (displaying background mountains) Fixed: Voice volume in cut scenes on SP_06 Fixed: Unexpected dialog at start of SP_08 (only affected Italian) Fixed: Random crash in SP_09 cut scenes Multi Player - Fixed: Server Browser - Joining a password protected server results in a connection timeout Fixed: Server Browser auto updating server list when reopened causing a timeout issue Fixed: Password issue during Friend invites Fixed: Password text field issue on joining a password protected server Fixed: “Flickering” ship on Arica Harbor Fixed: Clan tags that use numbers in them displaying a “0” on the Select Spawn Point screen Fixed: Display issue on long server names Fixed: Mortar Strike icon not updating (Beta issue) Fixed: No “Exit Game” menu option appearing at the end of some rounds. Fixed: Flickering user rank icon (appeared as an animated gif) when user reaches rank 10. Fixed: Flickering trees and “Red Box” on Laguna Presa Fixed: User is logged out when failing to create a new soldier Fixed: Zeus stationary weapon not appearing in stats Fixed: Zu23 not appearing in stats Fixed: BMD3 AA not appearing in stats Fixed: Friend request displaying incorrect Veteran stats Fixed: End of Round screen displayed incorrect “UAV_Station” – now displays correct localized text. Fixed: K/D ratio displays in the Front End Fixed: K/D ratio displays correctly when “comparing” Change: Server browser now defaults to list via Ping first Change: News Ticker font support for Spanish, Polish, Russian and Japanese Change: New message for server full (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”) Change: New message displayed for attempting to join a password protected server without providing a password (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”) Change: Displays version number on Front End Legal Screen Change: Display of weapon icon during loading screen quelle: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/961469-new-patch-v522175-update.html
Peppi Geschrieben 16. März 2010 Geschrieben 16. März 2010 Danke, das Problem mit den PS3 Freezes und Abstürzen scheint aber nicht gelöst worden zu sein...
rumes Geschrieben 16. März 2010 Geschrieben 16. März 2010 Die Pc version hat schon mehrere Patches bekommen für Ps3 kommt nix.
Lippi Geschrieben 16. März 2010 Geschrieben 16. März 2010 Hallo! Ich tranier grad den Sniper und hab ein Problem. Auf kleinere und mittlere Distanz haut das 1. Scharfschützengewehr alles weg. Aber auf große Distanz seh ich mit dem Ding kein Land. Kann dieses Magnum-Gewehr auch auf große Distanz mit einem Schuss töten?
DANIEL1 Geschrieben 16. März 2010 Geschrieben 16. März 2010 Hallo! Ich tranier grad den Sniper und hab ein Problem. Auf kleinere und mittlere Distanz haut das 1. Scharfschützengewehr alles weg. Aber auf große Distanz seh ich mit dem Ding kein Land. Kann dieses Magnum-Gewehr auch auf große Distanz mit einem Schuss töten? No ^^ , ich will endlich die Magnum Muni haben -.-
Lippi Geschrieben 16. März 2010 Geschrieben 16. März 2010 No ^^ , ich will endlich die Magnum Muni haben -.- Verdammt! Also immer Headis geben?xD
DANIEL1 Geschrieben 16. März 2010 Geschrieben 16. März 2010 Verdammt! Also immer Headis geben?xD Ist denk ich die beste art Kills zu machen ^^. Weiss halt net wie gut M90 ist
Empfohlene Beiträge