Ghost Recon Wildlands: Diese Änderungen gab es nach der geschlossenen Beta

Ubisoft hat die zuvor durchgeführte geschlossene Beta zu "Ghost Recon Wildlands" genutzt, um zahlreiche Fehler im Spiel ausfindig zu machen. Welche Fehler seit dem bereits behoben wurden, hat man jetzt verraten. Mit der aktuell laufenden offenen Beta, will man die Spieler nochmals als Tester rekrutieren.

Ghost Recon Wildlands: Diese Änderungen gab es nach der geschlossenen Beta

Auch wenn Ubisoft über dieses Wochenende eine offene Beta Open-World-Shooter „Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands“ durchführt, wurde erst jetzt verraten, welche Änderungen man nach der geschlossenen Beta bereits integriert hat. Spieler, die bereits daran teilgenommen haben, werden also in der offenen Beta einige Veränderungen feststellen können. Welche das sind, erfahrt ihr hier in der Übersicht.

Bei der geschlossenen Beta hatte man noch mit einigen Problemen zu tun, welche das Gameplay oder auch die Serversynchonisierung sowie die PC-Optimierung und mehr betrafen. Viele Fehler wurden inzwischen behoben. So hat man unter anderem die PC-Performance optimiert und auch das Gameplay überarbeitet. Alle Details erfahrt ihr mit der folgenden, englischsprachigen Übersicht:

Änderungen seit der geschlossenen Beta

PC Version

  • Some examples of fixed issues :
    • Unable to launch the game: “Your graphics card does not support DirectX 11 features.“
    • Unable to launch the game: “Your graphics card does not have enough video memory.”
    • Adaptive V-Sync support.
    • Introduction videos now skippable after first boot.
    • Added Ultra preset in the game.
    • And more.

For more information about the PC version, please check our dedicated FAQ available here.

Gameplay and Missions

  • Here is a non-exhaustive list of fixed issues:
    • Santa Blanca choppers never face the players.
    • Unable to revive teammate after killing all enemies.
    • Unable to access a vehicle that’s leaning on a ledge.
    • Target or VIP is not present.
    • Extensive drone cooldown after respawn.
    • Yuri and Polito behavior during fight and animations.
    • GPS location of convoys.
    • And more.

Co-op and Connectivity

We were able to fix some connectivity issues affecting players who were unable to join their friends or use matchmaking. This includes, for instance:

  • Sync of missions during co-op among all players.
  • Improved replication, especially related to vehicles, enemies, and drones.
  • Improved host migration feature.
  • Fixed animations after death of player.
  • And more.

If you still are experiencing issues on PC during this open beta, we highly recommend you check out the connectivity-troubleshooting guide here.

Difficulty

The difficulty has been tweaked and improved to offer players a real challenge, especially at the highest difficulty levels.

  • Removed “enemies areas” in mini-map in Extreme difficulty mode.
  • Improved difficulty balancing for AI and missions.
  • Improved stealth break situations.
  • And more.

Others

We’ve also worked on various other topics to offer the best experience to all players during this open beta. For example, improvements have been made to the animations (for instance, on the cover), various glitches or sound issues have been fixed, and more.

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Dr.DoomAltah

Dr.DoomAltah

24. Februar 2017 um 20:34 Uhr
Frank castel

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24. Februar 2017 um 23:18 Uhr
Zockerfreak

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25. Februar 2017 um 09:21 Uhr
daywalker806

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25. Februar 2017 um 13:31 Uhr
Frank castel

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