Zum Inhalt springen

SILENT HILL 2: Remake


Buzz1991

Empfohlene Beiträge

Oh je, selbst der Chef von Blooper ist mit dem Combat Trailer, den Konami zu verantworten hat, nicht zufrieden 😂

Piotr Babieno - president of the Bloober Team studio - admitted in an interview that he understands the criticism that fell on the Silent Hill 2 Remake trailer presented during State of Play. In his opinion, the material prepared by the publisher "does not reflect the spirit of the game."

Let us remind you that the trailer with gameplay elements was criticized mainly for its unattractive visuals and the general feeling of stiffness and "wooden" . Judging by the statistics and comments on YouTube, the reception is rather mixed.

  • I wrote these negative comments myself - jokes Babieno in an interview with the inwestyc.tv channel . - Quite seriously, we are not responsible for the marketing side. Our partner [Konami - note] is entirely responsible for this. ed]. [...] This trailer certainly does not reflect the spirit of the game .

  • This is neither the spirit of what once was nor the spirit of what we are creating now - he explains further. - We try to fully reflect this romantic vision of the game that debuted 22 years ago. We think that when players see real gameplay, a real game, they will evaluate it in a completely different way .

The president added that in addition to the loudest voices of doubt about the future of the project, the company also receives a lot of messages from satisfied fans. He also calmed down players who were worried about the level of graphics. - I think we can rest assured that we are using all the capabilities of Unreal [Engine] 5 - he added.

https://www.eurogamer.pl/zwiastun-silent-hill-2-remake-nie-zachwycil-szefa-bloober-team-nie-oddaje-ducha-gry

Bearbeitet von Zero, Sub
  • Like 4
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

vor 1 Stunde schrieb Zero, Sub:

Oh je, selbst der Chef von Blooper ist mit dem Combat Trailer, den Konami zu verantworten hat, nicht zufrieden 😂

Piotr Babieno - president of the Bloober Team studio - admitted in an interview that he understands the criticism that fell on the Silent Hill 2 Remake trailer presented during State of Play. In his opinion, the material prepared by the publisher "does not reflect the spirit of the game."

Let us remind you that the trailer with gameplay elements was criticized mainly for its unattractive visuals and the general feeling of stiffness and "wooden" . Judging by the statistics and comments on YouTube, the reception is rather mixed.

  • I wrote these negative comments myself - jokes Babieno in an interview with the inwestyc.tv channel . - Quite seriously, we are not responsible for the marketing side. Our partner [Konami - note] is entirely responsible for this. ed]. [...] This trailer certainly does not reflect the spirit of the game .

  • This is neither the spirit of what once was nor the spirit of what we are creating now - he explains further. - We try to fully reflect this romantic vision of the game that debuted 22 years ago. We think that when players see real gameplay, a real game, they will evaluate it in a completely different way .

The president added that in addition to the loudest voices of doubt about the future of the project, the company also receives a lot of messages from satisfied fans. He also calmed down players who were worried about the level of graphics. - I think we can rest assured that we are using all the capabilities of Unreal [Engine] 5 - he added.

https://www.eurogamer.pl/zwiastun-silent-hill-2-remake-nie-zachwycil-szefa-bloober-team-nie-oddaje-ducha-gry

Abwarten hat er aber recht weiß ich nicht was Konami da geritten hat. Das sah wirklich nicht so gut aus.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 1 Monat später...
vor 10 Minuten schrieb Buzz1991:

Zu kurzfristig. Man braucht mehr Marketing-Vorlauf für einen solchen Titel als nur 2,5 Monate. Andererseits ist es Konami. Ob die noch wissen, wie man ein AAA-Spiel vermarktet? :D

Da muss was dran sein denn mein Tibetanischer Schwarzhändler sagt dasselbe. Ist doch auch nur der nächste ich schreibe alles was mir vor die Flinte läuft für Clicks und Follower Typ.

  • Haha 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

vor einer Stunde schrieb Buzz1991:

Zu kurzfristig. Man braucht mehr Marketing-Vorlauf für einen solchen Titel als nur 2,5 Monate. Andererseits ist es Konami. Ob die noch wissen, wie man ein AAA-Spiel vermarktet? :D

Ist kein Pachinko Automat, deswegen nicht so wichtig..

  • Haha 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

vor 1 Stunde schrieb Buzz1991:

Zu kurzfristig. Man braucht mehr Marketing-Vorlauf für einen solchen Titel als nur 2,5 Monate. Andererseits ist es Konami. Ob die noch wissen, wie man ein AAA-Spiel vermarktet? :D

Naja, Silent Hill ist leider keine Marke mehr wo sich viele die Finger nach ablecken. Den zweiten Teil haben nur „die alten Säcke“ miterlebt, die jüngeren können mit der Marke nix anfangen. Und The Short Message war auch kein high end Aushängeschild für die Marke. Dazu noch der Combat Trailer im Resi Style… für AAA halte ich die Marke zu schwach.

Bearbeitet von Zero, Sub
  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

vor 1 Stunde schrieb Buzz1991:

Zu kurzfristig. Man braucht mehr Marketing-Vorlauf für einen solchen Titel als nur 2,5 Monate. Andererseits ist es Konami. Ob die noch wissen, wie man ein AAA-Spiel vermarktet? :D

Ich glaub, das wissen die bei Konami nicht mehr. 😅

Bearbeitet von Berserk
  • Like 2
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 1 Monat später...

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden

×
×
  • Neu erstellen...