Jump to content
Play3.de
steffen

Destiny

Recommended Posts

"Machines of War (Combined Arms): 6v6. Heed the call of the Future War Cult and master war on a massive scale. Coordinate vehicles and your ground game to control the battlefield and rout your opponents."

Da habe ich Bock drauf. :ok:

"Machines of War (Combined Arms): 6v6. Heed the call of the Future War Cult and master war on a massive scale. Coordinate vehicles and your ground game to control the battlefield and rout your opponents."

Da habe ich Bock drauf. :ok:

Naja, 6vs6 und "massive Scale" ist schon ein Wiederspruch in sich eigentlich. Finde die 12 Player Grenze im PvP auch zu gering.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Naja, 6vs6 und "massive Scale" ist schon ein Wiederspruch in sich eigentlich. Finde die 12 Player Grenze im PvP auch zu gering.

Mal schauen wie es realisiert wird :)

Destiny‘s beta is close to its end, even if all we have from Bungie is a “today” estimation, and Reddit user KingOfCarrotFlowers put together a list of all the maps and missions that have been discovered thus far and featured on DestinyDB after being data mined from the beta and companion app.

It’s important to keep in mind that this list is not necessarily complete, since more could be added before release, and it has to be considered only a rumor, because of the nature of data mining. It’s not information officially released by Bungie, so it should be taken with a grain of salt

:ok:

Hab ich von neogaf

bungie wird sich bestimmt bald äußern.

bungie wird sich bestimmt bald äußern.

Sollten sie dann auch schnell tun, einige sind verunsichert und man möchte jetzt mal gerne offiziell wissen was man für sein Geld bekommt.

"Ein Kansas City Shuffle ist, wenn alle Welt nach rechts kuckt, während du links rum gehst."

Also kurzer Tagesrückblick...Destiny hat ja gesagt sie machen im Hintergrund ein paar Tests...

Ich habe gemerkt das Gegner etwas stärker waren. Und einige Vandalengruppen einen Anführer unter sich hatten sprich einen gelben

Und der Kisten+Drehmetallrespawn war sehr hoch!

MfG

726bae03-83ff-4ac3-8a77-1a964ad7d359.jpg

Bei euch auch Verbindung zum Server weg?! Beta Ende?

Sollte eigentlich erst um 9 Uhr morgen, aber ich schau mal ... Geh gerade online :D

[sIGPIC][/sIGPIC]