Zum Inhalt springen

Gran Turismo 7


Cloud

Empfohlene Beiträge

vor 1 Minute schrieb spider2000:

denke ich auch, das es nur einige betrifft.

denn bei der bremse (L2), merke ich richtig gut wiederstand.

wenn man ja das rennen startet, kommt ja immer dieser countdown mit 3, 2, 1, los (oder so ähnlich). der wiederstand bei der bremse wird vom game erst anch dem countdown aktiviert.

wie gesagt, wiederstand ist perfekt bei mir und das feedback genauso.

Was leider blöd ist für uns ,daß bedeutet es ist eher ein Bug der nur einige betrifft. Hoffen wir mal das sie das fixxen.

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

vor 1 Minute schrieb spider2000:

denke ich auch, das es nur einige betrifft.

denn bei der bremse (L2), merke ich richtig gut wiederstand.

wenn man ja das rennen startet, kommt ja immer dieser countdown mit 3, 2, 1, los (oder so ähnlich). der wiederstand bei der bremse wird vom game erst nach dem countdown aktiviert, vorher ist ekin wiederstand vorhanden. eventuel hast du den bug, das es vom spiel nach dem countdown nicht aktiviert wird.

wie gesagt, wiederstand ist perfekt bei mir und das feedback genauso.

Ja ich höre sogar dieses Geräusch vom Controller, wenn sich das eigentlich aktiviert kurz bevor das Rennen startet. 

Aber sobald es dann los geht, ist nix mehr. 

Hoffe die fixen das bald. Mit mehr Feedback machts halt schon ne ganze ecke mehr spaß. 

So wie jetzt fühlt es sich an wie mit nem PS4 Controller. 

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

vor 8 Minuten schrieb Eloy29:

Was leider blöd ist für uns ,daß bedeutet es ist eher ein Bug der nur einige betrifft. Hoffen wir mal das sie das fixxen.

vor 5 Minuten schrieb Blackmill_x3:

Ja ich höre sogar dieses Geräusch vom Controller, wenn sich das eigentlich aktiviert kurz bevor das Rennen startet. 

Aber sobald es dann los geht, ist nix mehr. 

Hoffe die fixen das bald. Mit mehr Feedback machts halt schon ne ganze ecke mehr spaß. 

So wie jetzt fühlt es sich an wie mit nem PS4 Controller. 

echt krass das es bei euch so ist. hätte ich nicht erwartet.

 

 

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Update Details (1.07)

 

 

An update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features introduced.

Main Features Implemented

1. Options
 - Added a [Broadcast Mode] option to the 'Sound Volume' settings within the 'Global' tab of the Options menu. For details, please refer to the 'Broadcast Mode' Added to the 'Sound Volume' Settings' article.

Other Improvements and Adjustments

 1. Car Settings
 - Fixed an issue wherein an application error would occur when selecting a Setting Sheet from the Quick Menu > [Car Settings] > [Detailed Settings] screen within 'World Circuits' while being in Offline Mode;
 - Fixed an issue wherein copied Setting Sheets would disappear when the Car Settings were opened and closed;
 - Fixed an issue wherein the Ford GT Race Car '18 would only go into 1st gear when a 'Fully Customisable Manual Transmission' or a ’Fully Customisable Sequential Transmission' were installed;
 - Fixed an issue wherein cars would be considered 'within regulation' even though they did not meet the Balance of Performance (BoP) regulation.

2. Lobby
 - Fixed an issue wherein some Assist Settings, such as Auto-Drive, were able to be changed or saved even when 'Limit Driving Options' was set to 'Prohibited.'

3. Missions & Licences
 - Fixed an issue wherein the modified Assist Settings in some events would be saved and would not go back to the default value even after leaving the event.

4. Missions
 - Fixed an issue wherein for some events the wind direction and speed display were set to 0.

5. Licences / Missions / Circuit Experiences
 - Fixed an issue wherein the specified tyres would not be equipped on the vehicle for the following events:

 ■ Licences
 [A-8] Dirt Driving: Beginner ('Dirt' Tyres)
 [IB-5] Dirt Driving: Intermediate ('Dirt' Tyres)
 [IA-3] Dirt Driving: Expert ('Dirt' Tyres)
 [S-5] One Lap Time Attack ('Dirt' Tyres)

 ■ Missions
 The Magic Mountain
  ・Jeep Night Safari ('Dirt' Tyres)

 Beyond the Horizon
  ・Beginner Drifting 1
  ・American Wilderness ('Dirt' Tyres)

 Rolling Stone
  ・Beginner Drifting 2 ('Comfort: Medium' Tyres)

 Gone with the Wind
  ・Divine moves on the Spa
  ・Intermediate Drifting 2 ('Racing: Heavy Wet' Tyres)

 The Sun Also Rises
  ・The White Winged Beast ('Racing: Soft' Tyres)

 ■ Circuit Experiences
 Colorado Springs ('Dirt' Tyres)
 Fishermans Ranch ('Dirt' Tyres)
 Sardegna - Windmills ('Dirt' Tyres)

6. World Circuits
 - Adjusted the rewards for events inside 'World Circuits' according to driving time and difficulty. The adjusted events are as follows:

 World Touring Car 800
  ・24 Heures du Mans Racing Circuit
  ・Monza Circuit

 World Rally Challenge
  ・Alsace Village

 Dirt Champions
  ・Fisherman’s Ranch
  ・Sardegna Windmills
  ・Colorado Springs Lake

 GT Cup Gr.4
  ・High Speed Ring
  ・Brands Hatch GP Circuit

 GT Cup Gr.3
  ・Spa Francorchamps
  ・Suzuka Circuit
  ・Autodrome Lago Maggiore. Full

 Clubman Cup Plus
  ・High Speed Ring
  ・Tsukuba Circuit
  ・Goodwood

 American Clubman Cup 700
  ・Special Stage Route X

 American FR Challenge 550
  ・Blue Moon Bay Speedway
  ・Weathertech Raceway Laguna Seca
  ・Willow Springs Raceway

7. GT Auto
 - Fixed an issue wherein opening the Livery data from [Open Design] > [Design List] of the Livery Editor would make all the applied decals disappear;
 - Fixed an issue wherein the 'Open Designs' and ‘Styles’ of the Livery Editor could not be opened until the game was rebooted if the temporary data were deleted.

8. Garage
 - Fixed an issue wherein on rare occasions an application error would occur when purchasing cars from 'Brand Central', 'Used Cars', and ‘Legendary Cars', or when receiving a car as a prize.

9. Physics Simulation Model
 - Adjusted the model to reduce the grip lost when cars with high downforce are passing over a kerbstone while cornering at its limit.

10. Other
 - Fixed several issues that would occur when there was not enough free space available for temporary data downloaded from the network:
  ・The 'Used Cars' lineup would not be displayed;
  ・The 'News' on the Title Screen would not be displayed;
  ・The 'Styles' could not be applied;
 - Various other issues have been addressed.

Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!

 

https://www.gran-turismo.com/ch/gt7/news/00_1764433.html

  • Thanks 2
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Die Dualsense Rückmeldung war anfangs intensiver. Ich spüre schon noch nen Widerstand beim Bremsen und jedes Schalten des Fahrzeugs, und das Überfahren der Curbs usw. Anfangs war die Kraft so gross das ich mir dachte, phuu wird das der Cotroller auf Dauer aushalten?^^ :D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

vor 3 Minuten schrieb spider2000:

Update Details (1.07)

 

 

An update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features introduced.

Main Features Implemented

1. Options
 - Added a [Broadcast Mode] option to the 'Sound Volume' settings within the 'Global' tab of the Options menu. For details, please refer to the 'Broadcast Mode' Added to the 'Sound Volume' Settings' article.

Other Improvements and Adjustments

 1. Car Settings
 - Fixed an issue wherein an application error would occur when selecting a Setting Sheet from the Quick Menu > [Car Settings] > [Detailed Settings] screen within 'World Circuits' while being in Offline Mode;
 - Fixed an issue wherein copied Setting Sheets would disappear when the Car Settings were opened and closed;
 - Fixed an issue wherein the Ford GT Race Car '18 would only go into 1st gear when a 'Fully Customisable Manual Transmission' or a ’Fully Customisable Sequential Transmission' were installed;
 - Fixed an issue wherein cars would be considered 'within regulation' even though they did not meet the Balance of Performance (BoP) regulation.

2. Lobby
 - Fixed an issue wherein some Assist Settings, such as Auto-Drive, were able to be changed or saved even when 'Limit Driving Options' was set to 'Prohibited.'

3. Missions & Licences
 - Fixed an issue wherein the modified Assist Settings in some events would be saved and would not go back to the default value even after leaving the event.

4. Missions
 - Fixed an issue wherein for some events the wind direction and speed display were set to 0.

5. Licences / Missions / Circuit Experiences
 - Fixed an issue wherein the specified tyres would not be equipped on the vehicle for the following events:

 ■ Licences
 [A-8] Dirt Driving: Beginner ('Dirt' Tyres)
 [IB-5] Dirt Driving: Intermediate ('Dirt' Tyres)
 [IA-3] Dirt Driving: Expert ('Dirt' Tyres)
 [S-5] One Lap Time Attack ('Dirt' Tyres)

 ■ Missions
 The Magic Mountain
  ・Jeep Night Safari ('Dirt' Tyres)

 Beyond the Horizon
  ・Beginner Drifting 1
  ・American Wilderness ('Dirt' Tyres)

 Rolling Stone
  ・Beginner Drifting 2 ('Comfort: Medium' Tyres)

 Gone with the Wind
  ・Divine moves on the Spa
  ・Intermediate Drifting 2 ('Racing: Heavy Wet' Tyres)

 The Sun Also Rises
  ・The White Winged Beast ('Racing: Soft' Tyres)

 ■ Circuit Experiences
 Colorado Springs ('Dirt' Tyres)
 Fishermans Ranch ('Dirt' Tyres)
 Sardegna - Windmills ('Dirt' Tyres)

6. World Circuits
 - Adjusted the rewards for events inside 'World Circuits' according to driving time and difficulty. The adjusted events are as follows:

 World Touring Car 800
  ・24 Heures du Mans Racing Circuit
  ・Monza Circuit

 World Rally Challenge
  ・Alsace Village

 Dirt Champions
  ・Fisherman’s Ranch
  ・Sardegna Windmills
  ・Colorado Springs Lake

 GT Cup Gr.4
  ・High Speed Ring
  ・Brands Hatch GP Circuit

 GT Cup Gr.3
  ・Spa Francorchamps
  ・Suzuka Circuit
  ・Autodrome Lago Maggiore. Full

 Clubman Cup Plus
  ・High Speed Ring
  ・Tsukuba Circuit
  ・Goodwood

 American Clubman Cup 700
  ・Special Stage Route X

 American FR Challenge 550
  ・Blue Moon Bay Speedway
  ・Weathertech Raceway Laguna Seca
  ・Willow Springs Raceway

7. GT Auto
 - Fixed an issue wherein opening the Livery data from [Open Design] > [Design List] of the Livery Editor would make all the applied decals disappear;
 - Fixed an issue wherein the 'Open Designs' and ‘Styles’ of the Livery Editor could not be opened until the game was rebooted if the temporary data were deleted.

8. Garage
 - Fixed an issue wherein on rare occasions an application error would occur when purchasing cars from 'Brand Central', 'Used Cars', and ‘Legendary Cars', or when receiving a car as a prize.

9. Physics Simulation Model
 - Adjusted the model to reduce the grip lost when cars with high downforce are passing over a kerbstone while cornering at its limit.

10. Other
 - Fixed several issues that would occur when there was not enough free space available for temporary data downloaded from the network:
  ・The 'Used Cars' lineup would not be displayed;
  ・The 'News' on the Title Screen would not be displayed;
  ・The 'Styles' could not be applied;
 - Various other issues have been addressed.

Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!

 

https://www.gran-turismo.com/ch/gt7/news/00_1764433.html

Schade stand jetzt nichts drin über einen Dualsense Patch... aber wer weiß vielleicht ist es dennoch weg. Bin gespannt sobald ich zuhause bin.

Wenigstens wurden die Lizenzen gepatcht wegen der falschen Bereifung 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

vor 7 Minuten schrieb spider2000:

Update Details (1.07)

 

 

An update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features introduced.

...

 

https://www.gran-turismo.com/ch/gt7/news/00_1764433.html

Danke dir.

Ok sehr gut Lizenzen und Missionen wegen den Reifen.

Auf die erhöhten Belohnungen bei den GT Rennen bin ich ja gespannt...

  • Like 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

vor 1 Minute schrieb BMW-M:

Die Dualsense Rückmeldung war anfangs intensiver. Ich spüre schon noch nen Widerstand beim Bremsen und jedes Schalten des Fahrzeugs, und das Überfahren der Curbs usw. Anfangs war die Kraft so gross das ich mir dachte, phuu wird das der Cotroller auf Dauer aushalten?^^ :D

zu doll darf der wiederstand aber nicht sein, da sonst die federn im controller auf dauer defekt gehen können. haben schon einige berichtet bei anderen spielen, wo das zu stark eingestellt ist.

und allgemein möchte ich auch nicht beim bremsen ein zu krassen wiederstand haben.

 

vor 1 Minute schrieb Brykaz89:

Schade stand jetzt nichts drin über einen Dualsense Patch... aber wer weiß vielleicht ist es dennoch weg. Bin gespannt sobald ich zuhause bin.

Wenigstens wurden die Lizenzen gepatcht wegen der falschen Bereifung 

wünsche dir glück, das es dann bei dir wieder richtig eght mit dem wiederstand und dem feedback.

ja, das mit der falschen bereifung ist eh ein ding gewesen. dachte so bei einigen lizenzen: alter, was ist das denn für eine mist karre, die rutscht ja in den kurven mal richtig wie sau.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden

  • Beiträge

    • Gestern noch ein bisschen rein geschnuppert und der Eindruck aus der Demo hat sich natürlich noch mehr bestätigt! Das Game ist wirklich phantastisch und macht so viel Bock!! Ich hab richtige "Lies of P" Vibes bei dem Game! 😍 Es läuft so flüssig (zocke im Leistungsmodus) und sieht umwerfend aus! Gegnervielfalt ist stark und die Talentbäume versprechen jede Menge Vielfalt und Spaß.   Viel mehr kann ich jetzt nicht dazu sagen, es lohnt sich aber definitiv in das Game einzutauschen und sich in das Kampfsystem rein zu fuchsen. 
    • Gefällt mir richtig gut bisher. Für alle Leute mit Paddles, ich empfehle linkes Paddle parry und Paddle rechts hab ich Heiltrank. <3
    • Ja der Humor ist schon eigen aber das macht das ja auch so besonders..   
    • Ja die sind schon cool, aber auch sehr speziell...
    • Zuerst mal habe ich keine Ahnung und auch null Erfahrung!! Ich habe mich etwas belesen und Videos geschaut... Was ich empfehle ist einfach meiner Meinung nach gut, ob das wirklich so ist oder so sein wird, wird die Zeit zeigen. Klar kann man schon davon ausgehen das vieles richtig sein könnte... Nur möchte hier nicht den Eindruck erwecken ein Profi mit Ahnung zu sein..   Du hast recht!! Das mit "wird nichts" ist etwas übertrieben, klar würde da schon was bei rum kommen (wieviel, müsste man einfach testen). @Konsolenheini Vielleicht kannst du auch ein paar Taler für ne kleine Lampe investieren!?! Ich habe mir diese für den Indoor Start geholt! Dazu noch eine Lampenfassung und eine Zeitschaltuhr und du hast erstmal eine zusätzliche Beleuchtung! Dieses Sollte für eine Testpflanze komplett ausreichen. 😉 Das "Gesünd" habe ich mal noch ergänzt, aber wir wissen ja alle was gemeint ist. Man isst hier keinen Apfel, sollte klar sein.   
×
×
  • Neu erstellen...